Ieder bedrijf moet nadenken over een omni-channel strategie
Vanwege de sterke groei van e-commerce heeft elk bedrijf een omni-channel strategie nodig. Dit kan gaan om business-to-business of business-to-consumer leveringen. Om dergelijke leveringen mogelijk te maken, is een e-fulfilment operatie nodig.
Relevante vragen zijn:
Bij e-fulfilment gaat het om snel kunnen schakelen
E-commerce blijft in ontwikkeling. Wat vandaag trendy is, kan morgen weer achterhaald zijn. Snel kunnen inspelen op marktontwikkelingen is geboden. Dat stelt nogal wat eisen aan de fysieke inrichting van de supply chain, aan de IT systemen én aan de organisatie. Niet alles is van tevoren in te schatten, al doende leert men.
Logilex's rol bij omni-channel & selectie van e-fulfilment logistics provider
Om snel te kunnen reageren op e-commerce ontwikkelingen is het nuttig om gebruik te maken van externe expertise en capaciteit.
LogiLex kan onder meer worden ingezet voor:
LogiLex’s ervaring in omni-channel & selectie van e-fulfilment logistics provider